Generelle oplysninger
Højtiderne ApS
Anna Johansens Gade 1, 2. th 2450 København SV
CVR nr.: 44301148
Telefon: 31217992
E-mail: info@julemandensposthus.dk
Betaling
Julemandens Posthus modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard samt via Mobile Pay. Da
ordren forsynes med unikke navne, trækkes pengene da med det samme. Fra d. 1 december afsendes ordren indenfor
24
timer. Ved bestillinger i november, sendes disse d. 1 december.
Levering
Hos Julemandens Posthus leveres alle ordre senest om morgenen d. 24 december, alt efter hvornår ordren placeres.
Sidste dato for placering af ordre er d. 20 december inden kl. 12:00.
Vi sender til hele Danmark. Ordren leveres til den angivet adresse.
Modtagernes navn skal fremgå på postkassen. Såfremt ordren ikke leveres grundet manglede navn på postkassen,
ydes
da ikke refusion.
Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland). Ordre sendes med DAO.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale
og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af
produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Julemandens Posthus
dækker ikke returneringsomkostningerne.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:
Højtiderne ApS
Anna Johansens Gade 1, 2. th
2450 København SV
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte
beløb
kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er
følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
Fejl i angivet oplysninger
Har du brug for at foretage ændringer til dit køb af produktet: julebrev, så skal de foretages indenfor 1 time
efter dit køb. Herefter er det ikke længere muligt at ændre i ordren, da den er kommet videre til vores
produktion, som klargører og producere din bestilling. Du skal ved ændringer skrive til
info@julemandensposthus.dk
Leveres varen ikke?
Såfremt varen mod forventning ikke leveres skal kunden i rimelig tid, og inden d. 15 januar 2025 gøre krav på
refusion. Kan ordren nå at blive leveret inden d. 24 december, forbeholder Julemandens Posthus sig retten til, uden beregning for kunden at gensende ordren.
Krav om refusion herefter anses ikke som værende gyldig.
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2,
8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online
klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@julemandensposthus.dk